söndag 14 mars 2010

Ok tryckfelsnisse var visst med idag...

Som det kan gå. Vet inte vad jag gjorde riktigt men så är det ibland. Hoppas ni har överseende.
Hur som helst har det varit en ok vecka. Lite jobbigt men man e inte så und längre har jag kommit underfund med. Gå ut 2 ggr på en vecka rekommenderar jag inte om man har kommit upp i min ålder. Inte lastgammal men trött.¨
I onsdags var det Afterwork nere i Götet, en riktigt trevlig tillställning blev det. Hemma pretty late men so what. Jag e ju ung, tänkte jag. Hade missat att man skall upp tidigt dagen efter. Shit vad trött jag var. Jobbade på i alla fall. Så blev det lördag och ut på "date" i Trollhättan. Kanon roligt, trevligt folk, kanon show, allt var bra. Drack lite cider, dansade och sjöng. Mycket nyttigt och behövligt. Gubben min var med, typ han som var daten, vet att några undrar... Hans initiativ till utekvällen och det blev lyckat. Tack för kvällen gubben min, jag hade kul.
Vovven min börjar lida i det tysta eftersom jag inte är hemma så mycket nu för tiden men hon skall få mer tid nu. Vägarna börjar titta fram så nu blir det promenader igen. Det behövs både för henne och mig. Tror vi skall börja träna lite lydnad igen också. Hon känns lite taggad, lite sugen. Bara väntar på att något skall hända.
Ny vecka för nya tag och har vi tur ännu mera vår. Jag längtar!

Blogga lugnt så hörs vi snart igen. //Anette

1 kommentar:

  1. Aah vad kul ni verkar ha haft det behövde ni säkert. Å vo kör på veckan efter påsk eller hur sa vi???

    SvaraRadera

Alla helgona var det ju...

Alla helgona var det ju...
Ett alster av Johanna.