torsdag 26 mars 2009

Har fullt upp

Har haft fullt upp den här veckan så det är först nu som jag har tid att skriva.
I tisdags kom jag hem lagom för att hämta Johanna och Magna så vi kunde åka till Trollhättan på kursen. Det var lika bra som förra gången och alla var jätteduktiga. Vi lärde oss lite av varje och vi fick ge varandra feedback på övningarna som vi gjorde. Det är jättenyttigt att både ge och ta feedback, både bra och dålig. Ann är fortfarande lika bra i mina ögon och jag får erkänna att hon har blivit lite av en idol för mig och Magna.
På onsdagen så var det kalas när jag hade kommit hem. Sonen är numer 17 år fast jag har inte blivit så mycket äldre än han väl? Man är inte äldre än man känner sig sa alltid min mormor. Jag slapp i alla fall att grädda våfflor i år men det får jag nog ta igen i helgen. Det saknades allt lite grann.
Idag kom jag hem ovanligt sent från min praktikplats. Musten har gått ur mig fullständigt så det blir ingen träning med Magna ikväll. Man får ont i öronen och blir trött i huvudet av att sitta och lyssna på folk i lurar och dessutom skriva vad som sägs på datorn. Man vänjer sig så småningom men just nu första veckan är det lite rörigt i huvudet.
Jag får ta igen mig ikväll men i helgen skall det tränas och promeneras med Magna. Vi hoppas att Nikita eller Turbomannen har lust att göra oss sällskap.
Det var allt för denna gången, skall se om det kan bli lite bilder i helgen också.

Blogga lugnt...

1 kommentar:

  1. Vad bra att kursen är bra. Jag o Turbo börjar våran kurs på söndag förmiddag det ska bli spännande. Ha det bäst // Malin

    SvaraRadera

Alla helgona var det ju...

Alla helgona var det ju...
Ett alster av Johanna.