onsdag 14 oktober 2009

Vi vet...: )

Ok, det var ett tag sedan vi uppdaterade oss och det ber vi om ursäkt för. Misstänker att alla har drabbats av höstens konstiga tidsperspektiv, tiden räcker inte till. Nu har vi avslutat hundkursen i Thn, det blev dock ingen avslutning för vi var på annat håll den lördagen. Magna har ju ändå redan ett sådant diplom sedan tidigare så det får vi väl ta fram igen.
Magna har bytt stil det sista, något korthårig men naggande god. Låter kanske ologiskt att klippa henne nu när det blir så himla kallt men hon har faktiskt ett täcke om det skulle bli för j-t.
Läste idag i tidningen om Rally lydnad, måste försöka ta mig ut och kolla in hur det går till för det verkar så himla kul.
Har vi tur kanske Turbomannen hänger på...

Nu är den största delen av min utbildning avklarad, jag har bara en presentation kvar strax innan jul och sedan är det klart. Just nu har jag praktik och det är kul och lärorikt. Dagarna är ganska så långa där bara men det hör till.
På grund av de långa dagarna så hinner det bli mörkt fort och det är inte så kul att gå ut och träna med Magna då. Det får bli hela helgerna vi får lägga på träning med den lilla vovven. Någon som är sugen på att hänga på så hör av er.

Det var allt för denna gång. //Anette och Magna

2 kommentarer:

  1. Hänger gärna med o tränar vet du la. I helgen funkar lördag em. Rally lydnad kollar vi gärna in men jag lovar inget:)). Fan vad duktig du är med skolan vi får fira när du e klar....Såg inga bilder på den kortklippta Magna
    Tjing tjing

    SvaraRadera
  2. Jo nu såg jag vad söt hon blev

    SvaraRadera

Alla helgona var det ju...

Alla helgona var det ju...
Ett alster av Johanna.