onsdag 16 december 2009

Äntligen snö

Nu har snön äntligen kommit och julkänslan blir lite mer. Till söndag har vi 3:e advent, tänk vad tiden går. Nu har jag gjort färdigt allt med skolan, har fått betygen muntligen och allt är så himla skönt. Tänk att man tog sig igenom det ändå,
1½ år gick vansinnigt fort. Nu kan man säga att man är färdigutbildad så nu fattas bara ett jobb. Får se om någon nappar.

Magna har tränat på att gå fot, och det går förvånansvärt bra faktiskt. Hon har fattat galoppen. Idag toksprang hon i trappan inne efter den lilla bubblabilen som hon leker med. Hon gör allt för att få en godis just nu. Bara att få springa i trappan är spännande för den lilla damen eftersom övervåningen har varit ett stängt kapitel för henne innan. Men nu när ombyggnationen är färdig så bestämde vi att hon kan få vara där uppe på dagarna om hon vill. Det vill hon inte om inte jag är där men hon har valmöjligheten nu i alla fall. Dock har hon bestämt sig för att inte gå in i det nya badrummet nu sedan badkaret har hamnat där. Det innebär att man kan bli blöt och det är ju som bekant inte hennes grej det där med vatten.

Ja nu kan jag inte komma på nå´t mer att skriva denna gången. Jo det var en sak till, jag får erkänna att jag funderar på Facebook. Nu har jag blivit nertjatad av väldigt många så nu får jag väl ge med mig och testa detta nya sätt att hålla kontakten med omvärlden. Bloggen kommer dock att finnas kvar. :)

Blogga lugnt så ses vi snart igen.//Anette P.S Magna tassar ikring och hälsar hon med.

1 kommentar:

  1. Aha så det bidde f-book i alla fall du föll för trycket. Skönt att slippa skolan nu va.
    kram Malin

    SvaraRadera

Alla helgona var det ju...

Alla helgona var det ju...
Ett alster av Johanna.