tisdag 16 februari 2010

Lite struntprat...

Måste bara hålla sidan igång ju. Förra veckan hade jag ledig kan man säga. Gud så skönt att skicka iväg familjen på morgonen! Jag och Magna hade det bara så mysigt så, soffan var barrikaderad större delen av förmiddagarna. Var ute lite i snön och frös. Fattar inte riktigt vad vitsen med att stoppa nosen ner i snön ska va bra för men det är så hon gör. Skitkallt enligt min mening.
Hon är störtskön nu när man inte har så mycket tid för henne. Snacka om att göra saker som kan löna sig. Sitta fint, ligga stilla, vacker tass, hon bjuder på beteenden hela tiden. Sitta fot eller stanna kvar när det ligger Frolic på golvet går skitbra det med, man får ju varsågod förr eller senare.
Har bara varit ut en gång med Turbo den sista tiden, kvällarna är ganska korta och fruktansvärt kalla. När vi var ut sist gick vi till Turbos "mormor" för att titta på det lilla underverket som hon har tagit hem. En liten goldentjej med mycket hyss. Jättesöt tyckte vi på 2 ben men "tanten" Magna tyckte usch! En sån liten rackare som charmar min matte och ser till att få mina Frolicar! Fy för den lede. Hur som helst hoppas jag iaf att få se mer av det lilla livet. Magna får lära sig veta hut.
Blogga lugnt så kommer det mer struntprat om ett tag. /Anette

1 kommentar:

  1. Det är nog inte Magna som skal lära sig veta hut utan Majsan. Det blir nog träffar när våren kommer då socialträning i grupp är Ao O eller hur. Nu vill vi ha vår eller hur....
    Malin

    SvaraRadera

Alla helgona var det ju...

Alla helgona var det ju...
Ett alster av Johanna.