tisdag 26 maj 2009

Försommaren har kommit

Nu har försommaren kommit och syrenen blommar. Det doftar härligt men näsan kliar och ögonen rinner. Det är så det skall vara, va?
Det var långhelg och ledigt i 4 dagar. Störtskönt! Fredagen ägnade vi åt att gå runt på Ullared, jag och barnen. Det blev några kassar denna gången med. Tänk vad folk det går på golven varje dag där. Den här gången gick det lika bra som de andra gångerna, inga långa köer fast vi trodde att det skulle vara det. Parkeringen var smockfull.

På söndagen gav vi oss ner till Jonsered för att träffa min kusin och hennes familj, och nytillskottet på 4 ben. En störthärlig liten brunvit kille. Tack så hemskt mycket för att vi fick komma kusinen! En liten nackdel fanns det dock. Jag har blivit valpsjuk igen. Tur att jag inte vet vad jag vill ha riktigt än och att man inte är gjord av pengar. Bäst att inte kolla några annonser nu för då är det nog kört. Magna märkte direkt jag kom innanför dörren att jag hade varit "otrogen" och klappat en valpherre. Det var genomnosning uppifrån och ner vill jag lova. Får se om hon får träffa honom under sommaren.

Imorgon skall vi nog ta en omgång rallylydnad på gärdet. Har vi tur jag och Magna så kommer Turbo med matte också. Då blir det full rulle vill jag lova.

Nu är det dags för vågrätt läge så blogga lugnt så syns vi snart igen. //Anette

1 kommentar:

  1. Ja det där med lydnad kan ju dock bli ett litet problem hihi men problem är ju till fö att lösas eller? Vill oxå till Ulared.....
    // Malin

    SvaraRadera

Alla helgona var det ju...

Alla helgona var det ju...
Ett alster av Johanna.