onsdag 19 augusti 2009

Äntligen!!!

Ikväll har vi bestämt att vi bloggar tillsammans, Magna och jag.

Det är så härligt att skolan har börjat igen. Jonas och Johanna har börjat vill säga, jag börjar på måndag och hör och häpna, det gör Magna med. Nu blir det kurs i lydnad och det vill till att hon kämpar det lilla livet. Det har ju sagts om henne att hon är en lydnadshund. Vet inte om jag håller med men vi får väl se vad det blir. Turbomannen skall gå kurs han oxå, de hamnar i samma klass så säga. Ska bli kul å se om han är clown där eller inte. Tror nog han kan uppföra sig om han vill. Hör se´n matte!

Vi var och hälsa på han häromdagen, han fick ett flatteryck men än sen, han är störtskön. Ska försöka ta tag i lite vett och etikett med Magna nu innan kursen börjar så jag slipper skämmas så mycket. Hon har ju lite tendens till dåligt minne och det får jag göra något åt. Har ju dagarna på mig nu innan min skola börjar och innan kursen börjar. Skam den som ger sig.

Det var allt för denna gång. Vi får se vem det blir som skriver nästa gång, Magna har ju blivit lite snabb till datorn det sista.

Blogga lugnt! // Anette och Magna.

1 kommentar:

  1. Aha ni ska tjuvträna.....det behöver ju inte viför han e ju redan lydig eller ???hahaha bara skoja :))

    SvaraRadera

Alla helgona var det ju...

Alla helgona var det ju...
Ett alster av Johanna.