onsdag 12 augusti 2009

Min tur...

Nu har jag, Magna, lyckats få ett ord med i leken. Inte för att jag har gjort nå´t särskilt alls, mest legat på soffan och haft det tråkigt. Skäller förstås på bilarna som åker utanför huset och på alla förjordade människor som envisas med att komma förbi utan att hälsa förstås. Det enda jag kräver är att de skall klappa lite på mig, men nä då, de bara går.
Det händer att matte tycker att jag skall bada i sjön, men hallo, ser jag ut som en Flat eller??
Jag råkar faktiskt vara en Schapendoes och vi är inga simmande, vattenälskande hundar precis. Illa nog att det regnar för det mesta. Fy farao vad blöt man kan bli bara för att man behöver ut å kissa ibland.
Oops nu vill de tvåbenta ha datorn igen så vacker tass, hör av mig snart igen!

1 kommentar:

  1. Vad rolig hon är Magna gumman hon måste absolut få låna datorn igen :))
    Vi får hitta något att valla in nästa gång.
    ha det gött // Malin

    SvaraRadera

Alla helgona var det ju...

Alla helgona var det ju...
Ett alster av Johanna.