söndag 8 november 2009

Farsdag.

Hemskt vad tiden går, nu är det redan november, farsdag och alla helgona har varit. Gick det verkligen så här fort förra året? Tror inte det. Den här veckan har varit full av snickeri, dörren, fönster och panel är färdigt så nu är det mestadels finsnickeri som är kvar. Det skall bli så himla skönt när det är färdigt. Magna tycker det är spännande att behöva gå in och ut genom 2 dörrar. Dessutom luktar det annorlunda i den "nya" hallen varje dag nu när snickaren har varit här. Han är dessutom jätte snäll och klappar på henne varje dag flera gånger om. De har blivit lite av bästisar tror jag.
Att träna har inte varit hennes grej den här veckan. Hon löper och är jättetråkig, gnällig och pipig och tror att man kan dyka på vem som helst. Allt ute i mörkret är hemskt och farligt och hon måste vakta oss hela tiden. Helt hopplöst.
Hur som helst har vi tränat lite på det gamla vanliga som sitta fot, gå runt osv. Funkar hyfsat. Får se om veckan som kommer har lite mer utmaningar i träningen.
Vi var ute och gick med Turbo häromkvällen. Han var inte så lite intresserad av henne. Snacka om att få lång näsa. Magna var inte så intresserad av att få honom för nära. Längesedan jag såg henne hoppa till så långt som hon gjorde den kvällen. Piruetter är ingenting...

Har märkt att även de som inte är så haj på datorer har upptäckt Facebook. Alla pratar om det och alla tycker att man skall ha det. Inte jag, jag trivs bättre här som Ferdinand säger. Så jag kommer inte lägga ner bloggen än i alla fall.
Så till er alla bloggare, Blogga lugnt så ses vi snart igen. //Anette

1 kommentar:

  1. Man kan göra bägge och eller hur?? Det gör jag....
    Har skickat mail till dig.
    Kul vi ska ha på söndagpå kursen.

    SvaraRadera

Alla helgona var det ju...

Alla helgona var det ju...
Ett alster av Johanna.